5 edycja konkursu:

MIĘDZYNARODOWE BIENNALE PLAKATU W WARSZAWIE

Czas trwania edycji: 02/2006 – 05/2006
Nagroda główna:

MAGDALENA DROBCZYK

Wyróżnieni

O edycji

Zadanie

Zaprojektowanie plakatu reklamującego 20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie.

Założenia

1. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie jest najstarszym i najważniejszym światowym przeglądem sztuki plakatu. W czerwcu tego roku w Muzeum Plakatu w Wilanowie zostanie otwarta jubileuszowa 20. edycja imprezy.

2. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu reklamowego, który ma zapraszać przechodniów do obejrzenia 20. Międzynarodowego Biennale Plakatu. Pokazywany będzie na ulicy, dlatego ma być prosty i mocny, skuteczny już przy pierwszym spojrzeniu. Ma być oryginalny, wyróżniać się w tłumie konkurentów. I ma mieć dobry pomysł. Tylko naprawdę dobry plakat może promować „święto” plakatu.

3. Na projekcie musi znaleźć się hasło „20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie” i znak Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie. Autorzy nie mogą zaproponować swojego hasła, nie mogą też z hasła zrezygnować. Znak Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie można pobrać ze strony internetowej www.galeria.ams.com.pl.

4. Plakat musi być zgodny z zasadami projektowania reklamy zewnętrznej. Nośniki reklamowe typu citylight zlokalizowane są w ciągach intensywnego ruchu ulicznego, w wiatach przystankowych i pasażach handlowych. Oświetlenie nośników sprawia, że plakaty reklamowe są tak samo dobrze widoczne w nocy, jak i w dzień. Citylighty umieszczone są na wysokości oczu odbiorcy – sprzyja to uważnemu kontaktowi z informacją na plakacie. 

Scroll up Drag View