Temat pierwszej edycji konkursu – przedstawienie piękna Polski – ma pokazać jasną stronę świata, pozwolić na chwilę optymizmu w naszym pełnym codziennych kłopotów życiu. Gdy kogoś zapraszamy, czujemy się zobowiązani do obdarowania gościa wszystkim, co mamy najlepszego – temat konkursu w naturalny sposób nawiązuje do polskiej gościnności.
1. Pierwsza edycja konkursu zostanie zorganizowana w ośmiu głównych aglomeracjach: Warszawa, Kraków, Łódź, Śląsk, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Szczecin. Graficy w każdej z aglomeracji mają za zadanie pokazać piękno ich miasta i ziemi, zaprosić do odwiedzenia ich regionu mieszkańców innej części Polski.
2. Projekty nie powinny być ani pocztówkami, ani stronami z przewodnika. Plakaty są adresowane przede wszystkim do młodych ludzi, namawiają do żywego kontaktu z przyrodą i historią, do wyboru „ekologicznych” form turystyki, np. roweru lub kajaka. Także język haseł i forma graficzna projektów powinny być dla młodych ludzi naturalne.
3. Hasło „Zapraszamy do…” może mieć, w każdym z regionów, inne brzmienie: „Zapraszamy do Poznania” albo „Przyjedź na Kaszuby!”. Autorzy mogą zaproponować swoje oryginalne hasło.
4. Nośniki reklamowe typu citylight, eleganckie i nowoczesne, stanowią integralną część architektury współczesnego miasta. Zlokalizowane są w ciągach intensywnego ruchu ulicznego, w wiatach przystankowych i w pasażach handlowych. Oświetlenie nośników sprawia, że plakaty reklamowe są tak samo dobrze widoczne w nocy, jak i w dzień. Citylighty umieszczone są na wysokości oczu odbiorcy – sprzyja to uważnemu kontaktowi z informacją na plakacie.