Wg raportu "Otwartość Polaków" niemal 90% Polaków uważa, że nie warto poświęcać czasu samemu sobie. Ważniejszy jest dla nich czas dla: rodziny, pracy i na inne aktywności społeczne. Celem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest zwrócenie uwagi na dbałość o siebie, swój rozwój i samopoczucie.
- Kiedy nie mamy wpływu na sytuację zewnętrzną, skupmy się na swoich potrzebach, pomóżmy sobie, sami zadbajmy o swój dobrostan – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka Marketingu AMS.
- Jeśli będziemy się rozwijać, będziemy więcej czerpać z relacji ze wszystkim, co nas otacza. W niestabilnym świecie spróbujmy pozostać w harmonii z sobą, dajmy sobie prawo do przyjemności. Co to miałoby być? To już każdy sam wie najlepiej. Czekamy na projekty, które w twórczy sposób zmierzą się z tymi sprawami – dodaje Grażyna Gołębiowska.
Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 27 listopada 2022 r., wgrywając je na platformę galeriaplakatu.ams.com.pl.
Werdykt jury poznamy do 9 grudnia 2022 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r.
Wyboru laureatów dokona jury w składzie:
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest mBank, partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerem zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi - Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.
Źródło: Neurohm Polska / Porta KMI Poland, raport "Otwartość Polaków" 2017